Grivița Studio și noul val de filmări corporate – Idei creative pentru branduri curajoase

Grivița Studio și noul val de filmări corporate - Idei creative pentru branduri curajoase

Timpul filmărilor corporate rigide, monotone și previzibile a apus. Astăzi, companiile care aleg să comunice prin video nu mai caută doar informare, ci impresie, emoție și diferențiere. În fruntea acestui val de schimbare se află Grivița Studio, un jucător inovator pe piața producției video din România, care transformă complet modul în care brandurile se prezintă […]

„În HoReCa, câștigă cei care știu ce funcționează.” – Interviu cu Alexandru Golub, autorul Acceleratorului de Restaurante

„În HoReCa, câștigă cei care știu ce funcționează.” - Interviu cu Alexandru Golub, autorul Acceleratorului de Restaurante

Într-o industrie în care restaurantele sunt nevoite să devină tot mai agile, iar promovarea online pare să consume tot mai mult buget cu tot mai puțină claritate, Alexandru Golub propune o abordare directă, măsurabilă și ancorată în realitate. Strateg în marketing digital, antreprenor și fost ospătar, el construiește astăzi sisteme care le permit restaurantelor să […]

Activitatea lui Mihai Popa pentru rețeaua digitală EkoGroup

Activitatea lui Mihai Popa pentru rețeaua digitală EkoGroup

În era în care atenția vizuală este moneda principală în comunicarea de brand, rețeaua digitală dezvoltată de EkoGroup oferă companiilor un avantaj competitiv greu de ignorat. Această rețea include zeci de ecrane plasate strategic în locații cu trafic intens – mall-uri, clădiri de birouri, spații comerciale, zone de tranzit. În spatele implementării eficiente și promovării […]